pátek 9. června 2017

KTERAK JSME BUBLU NAVŠTÍVILI A VYZPOVÍDALI JI

Šli jsme za Bublou a žádali konkrétní vysvětlení a její rozhodnutí, jak to bude dál.
 Prostředí bylo ohavné, tmavé a loupající se. Otevřela nám Bubla v hrozném stavu do hrozného bytu.

Čau Bublo, jdeme udělat rozhovor do našich novin. Proboha, vypadáš hrozně. Ty i tvůj byt.

No a? Právě jsem vstala. Náhodou jsem krásná pořád.

 Tak o tom se dá polemizovat žeano...proč žiješ v takovém hnusu? Vždyť sis nakradla dost na to, abys žila luxusně. ...jako luxusní čuba, kterou očividně jsi, bys měla žít dokonale, ne?

Hele fakt mě nechte bejt. Žiju tak, jak musím. Nestihla jsem si najebat dost peněz na to, abych se mohla odstěhovat do něčeho lepšího. Pracovala jsem na tom, ale nevyšlo to. 
Ten podělanej ultrazvuk po tom pádu mi to všechno překazil. 
Kdyby toho blbýho plodu nebylo, mohla jsem se stát bohatou paničkou, protože bych někoho ulovila na svůj novej, krásnej vzhled. 
Takhle ze mě bude asi jen hnusná tučná verlyba s fakanem na krku.

Jo to se nedivím, šokovalo to všechny, ale jak to bude dál, Bublo? Jak naložíš s tím faktem, že tebou vyvolaná nevěra bude mít tento důsledek?

Proboha nechte mě bejt. Co asi? Jak to mám vědět ?! Nevidíš, že sama fakt nevím?

Musíš se nějak rozhodnout a vyřešit to. Napadá tě nějaký postup?

Ne, můžu se na všechno vysrat. Nehodlám ztratit svou krásu a poničit si svý dokonalý tělo. Jednou jsem kurva kočka a tou taky zůstanu!

Bublo, ale nezachovala jsi se fér, ublížila jsi kamarádce a bylo by zlé, kdybys ublížila i tomu nevinnému tvorečkovi. Co jsi myslela tím "budu ASI velrybou...." co znamená to asi? 
Nechceš mu doufám nějak ublížit a vyřešit to hrozným způsobem, který se mi nechce ani vyslovit, že ne...!!! hej, Bublo !!!!

Jenže Bubla už byla tak zpitá, že se svezla na zem a klátila se tam s lahví v ruce.

Raději jsme tento hnusný byt opustili a litovali kočky, které tam zůstaly.

Žádné komentáře:

Okomentovat